Jesteś tutaj: Strona główna
ARCHIWUM STRONY: Stan treści i plików z dnia: 2014-05-22 11:13:31

Lokalny Punkt Informacyjno - Konsultacyjny w Bolkowie

Zadania Lokalnego Punktu

Informacyjno – Konsultacyjnego

w Bolkowie

 

Od miesiąca stycznia 2011 roku w ramach Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze działała Lokalny Punkt Informacyjno – Konsultacyjny w Bolkowie, przy ul. Kolejowej 10. Do jego zadań należy:
           

  1. Rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy. 
        
  2. Obsługa bezrobotnych, poszukujących pracy oraz osób niepełnosprawnych w zakresie:
    • udzielania wyjaśnień i informacji o ich podstawowych prawach  i obowiązkach w zakresie spraw prowadzonych przez Urząd, w tym o zasadach rejestracji, zasadach potwierdzania gotowości do podjęcia pracy, przyznawania i wypłacania zasiłków i innych świadczeń z tytułu bezrobocia,
    • potwierdzania gotowości do podjęcia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,
    • wyznaczania terminów i miejsc wypłat świadczeń,
    • przyjmowania oświadczeń o przychodach oraz innych dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń bezrobotnego,
    • bieżącej aktualizacji danych bezrobotnych w aktach bezrobotnych oraz  w systemie informatycznym.

  3. Wydawanie zaświadczeń
    • o statusie osób bezrobotnych,
    • o wysokości pobieranych świadczeń,
    • o podleganiu ubezpieczeniu społecznemu,
    • dla celów emerytalno-rentowych, w tym dla osób, które pobierały zasiłki i świadczenia przedemerytalne,
    • celem naliczenia kapitału początkowego w ZUS,
    • innych – na wniosek klientów.

  4. Udostępnianie klientom informacji o realizowanych przez Urząd zadaniach, świadczonych usługach i instrumentach rynku pracy.

Lokalny Punkt Informacyjno – Konsultacyjny w Bolkowie

prowadzi obsługę klientów


od poniedziałku do piątku w godz. od 08:30 do 14:30,
a we wtorki od godz. 09:30 do 15:30.

Liczba wyświetleń: 35
Rejestr zmian
Autor: Marcin Kotecki
Opublikował(a): adm (2012-11-19 13:37:24)
Zredagował(a): Daniel Cielecki (2014-05-19 14:54:46)