Jawor, 20.03.2018 r.
DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W JAWORZE
UL. STRZEGOMSKA 7, 59-400 JAWOR
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa stanowiska pracy:Pośrednik pracy/ Pośrednik pracy – stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej
Liczba miejsc pracy: 1 etat
Nr ewidencyjny konkursu: KO/CAZ.1112.03.2018
Miejsce zatrudnienia: Jawor, ul. Strzegomska 7 (siedziba PUP w Jaworze)
Miejsce wykonywania pracy: Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Jaworze, ul. Strzegomska 7
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Pozyskiwanie, przyjmowanie i upowszechnianie oraz aktualizowanie krajowych ofert pracy, w tym przez ich przesyłanie do Centralnej Bazy Ofert Pracy.
- Utrzymanie kontaktu z pracodawcami, z którymi PUP już współpracuje oraz podejmowanie kontaktu z nowym pracodawcą krajowym.
- Prowadzenie kart pracodawców i rejestru pracodawców z obszaru działania PUP.
- Promowanie usług urzędu pracy.
- Organizowanie i prowadzenie dokumentacji giełd pracy i targów pracy.
- Załatwianie spraw w zakresie zadań Urzędu Pracy dotyczących podejmowania pracy przez cudzoziemców.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonywanie pracy cudzoziemcowi, obejmującą obywateli polskich i cudzoziemców określonych w art. 87 est.1 pkt1-11 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. 2017,poz.1065 z późn.zm.) uwzględnieniem pierwszeństwa dostępu do rynku pracy dla obywateli polskich oraz cudzoziemców i przygotowywanie odpowiedzi na wniosek.
- Sporządzanie Rankingu Zawodów Deficytowych i Nadwyżkowych.
- Sporządzanie okresowych informacji statystycznych i analiz z działalności na stanowisku.
- Współdziałanie z innymi powiatowymi urzędami pracy w zakresie wymiany informacji
o możliwościach uzyskania zatrudnienia i szkolenia na terenie ich działania.
- Współdziałanie z innymi instytucjami, w tym ze Strażą Graniczną.
- Obsługa „Zielonej Linii”.
- Obsługa strony internetowej urzędu w zakresie powierzonych zadań.
Wymagania niezbędne (konieczne):
- wykształcenie min. średnie w trakcie studiów o kierunku administarcja publiczna lub wyższe magisterskie o kierunku administarcja publiczna,
- minimum 1 rok stażu pracy w zakresie tzw. zewnętrznego pośrednictwa pracy (związanego z obsługą pracodawców) w Publicznych Służbach Zatrudnienia w przypadku stanowiska – pośrednik pracy,
- staż pracy i/lub staż o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 34 ustawy z dnia 20 kwietnia 2014 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065 z późn. zm.) minimum 1 rok w Publicznych Slużbach Zatrudnienia w przypadku stanowiska – pośrednik pracy –stażysta,
- potwierdzona dokumentem znajomość procedur wydawania zezwoleń na pracę sezonową oraz procedur rejestracji oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy przez cudzoziemców,
- obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office,
- znajomość przepisów prawa: ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065 z późn. zm.) oraz standardów prowadzenia usług rynku pracy (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy – Dz. U. z 2014 r. poz. 667),
- znajomość ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (t.j.Dz.U. 2017, poz. 2206, z późn. zm.)
- posiadane umiejętności: współpracy w zespole, skutecznej komunikacji, samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej,
- inne: posiadanie umiejętności analitycznych.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- odpowiedzialność za rezultaty pracy i skutki podejmowanych działań,
- otwartość na problemy innych, koncentracja i podzielność uwagi,
- odporność na stres, stabilność emocjonalna,
- zdolność logicznego myślenia,
- komunikatywność,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i samokształcenie,
- zdolność do wystąpień publicznych.
Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
- rodzaj pracy; umysłowa, wymaga obsługi komputera i urządzeń biurowych, kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientami zewnętrznymi.
- oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym,
- konieczność poruszania się po terenie Urzędu, pomieszczenia Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze usytuowane są na parterze, I piętrze oraz II Piętrze; w budynku brak windy.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- Życiorys zawodowy /CV/ wraz z aktualną fotografią,
- kserokopie dokume