Jesteś tutaj: Strona główna
ARCHIWUM STRONY: Stan treści i plików z dnia: 2018-06-14 14:10:42

Konkurs na stanowisko: Pośrednik pracy/Pośrednik pracy-stażysta - nabór zakończony

Jawor, 20.03.2018 r.

 

 

DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W JAWORZE

UL. STRZEGOMSKA 7, 59-400 JAWOR

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Nazwa stanowiska pracy:Pośrednik pracy/ Pośrednik pracy – stażysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej

 

Liczba miejsc pracy: 1 etat

Nr ewidencyjny konkursu: KO/CAZ.1112.03.2018

Miejsce zatrudnienia: Jawor, ul. Strzegomska 7 (siedziba PUP w Jaworze)

Miejsce wykonywania pracy: Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Jaworze, ul. Strzegomska 7

 

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

-        Pozyskiwanie, przyjmowanie i upowszechnianie oraz aktualizowanie krajowych ofert pracy, w tym przez ich przesyłanie do Centralnej Bazy Ofert Pracy.

-        Utrzymanie kontaktu z pracodawcami, z którymi PUP już współpracuje oraz podejmowanie kontaktu z nowym pracodawcą krajowym.

-        Prowadzenie kart pracodawców i rejestru  pracodawców z obszaru działania PUP.

-        Promowanie usług urzędu pracy.

-        Organizowanie i prowadzenie dokumentacji giełd pracy i targów pracy.

-        Załatwianie spraw w zakresie zadań Urzędu Pracy dotyczących podejmowania pracy przez cudzoziemców.

-        Przyjmowanie wniosków o wydanie informacji starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonywanie pracy cudzoziemcowi, obejmującą obywateli polskich i cudzoziemców określonych w art. 87 est.1 pkt1-11 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. 2017,poz.1065 z późn.zm.) uwzględnieniem pierwszeństwa dostępu do rynku pracy dla obywateli polskich oraz cudzoziemców i przygotowywanie odpowiedzi na wniosek.

-        Sporządzanie Rankingu Zawodów Deficytowych i Nadwyżkowych.

-        Sporządzanie okresowych informacji statystycznych i analiz z działalności na stanowisku.

-        Współdziałanie z innymi powiatowymi urzędami pracy w zakresie wymiany informacji
o możliwościach uzyskania zatrudnienia i szkolenia na terenie ich działania.

-        Współdziałanie z innymi instytucjami, w tym ze Strażą Graniczną.

-        Obsługa „Zielonej Linii”.

-        Obsługa strony internetowej urzędu w zakresie powierzonych zadań.

 

Wymagania niezbędne (konieczne):

-          wykształcenie min. średnie w trakcie studiów o kierunku administarcja publiczna lub wyższe magisterskie o kierunku administarcja publiczna,

-          minimum 1 rok stażu pracy w zakresie tzw. zewnętrznego pośrednictwa pracy (związanego z obsługą pracodawców) w Publicznych Służbach Zatrudnienia w przypadku stanowiska – pośrednik pracy,

-          staż pracy i/lub staż o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 34 ustawy z dnia 20 kwietnia 2014 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065 z późn. zm.) minimum  1 rok w Publicznych Slużbach Zatrudnienia w przypadku stanowiska – pośrednik pracy –stażysta,

-          potwierdzona dokumentem znajomość procedur wydawania zezwoleń na pracę sezonową oraz procedur rejestracji oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy przez cudzoziemców,

-          obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań,

-          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

-          stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

-          nieposzlakowana opinia,

-          niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-          znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office,

-          znajomość przepisów prawa: ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065 z późn. zm.) oraz standardów prowadzenia usług rynku pracy (Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy – Dz. U. z 2014 r. poz. 667),

-          znajomość ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (t.j.Dz.U. 2017, poz. 2206, z późn. zm.)

-          posiadane umiejętności: współpracy w zespole, skutecznej komunikacji, samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej,

-          inne: posiadanie umiejętności analitycznych. 

 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

-          odpowiedzialność za rezultaty pracy i skutki podejmowanych działań,

-          otwartość na problemy innych, koncentracja i podzielność uwagi,

-          odporność na stres, stabilność emocjonalna,

-          zdolność logicznego myślenia,

-          komunikatywność,

-          gotowość do podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i samokształcenie,

-          zdolność do wystąpień publicznych.

 

Warunki pracy:

-          wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

-          rodzaj pracy; umysłowa, wymaga obsługi komputera i urządzeń biurowych, kontakt bezpośredni  i telefoniczny z klientami zewnętrznymi.

-          oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym,

-          konieczność poruszania się po terenie Urzędu, pomieszczenia Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze usytuowane są na parterze, I piętrze oraz II Piętrze; w budynku brak windy.

 

Wymagane dokumenty:

-          list motywacyjny,

-          Życiorys zawodowy  /CV/ wraz z aktualną fotografią,

-          kserokopie dokume

Liczba wyświetleń: 63
Rejestr zmian
Autor: Tomasz Gaździcki
Opublikował(a): Tomasz Gaździcki (2018-03-20 10:39:44)
Zredagował(a): Tomasz Gaździcki (2018-06-14 14:10:28)