Jesteś tutaj: Strona główna
ARCHIWUM STRONY: Stan treści i plików z dnia: 2018-04-05 13:44:19

Konkurs na stanowisko: Referent w Dziale Finansowo-Księgowym - nabór zakończony

Jawor, 16.02.2018 r.

 

 

DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W JAWORZE

UL. STRZEGOMSKA 7, 59-400 JAWOR

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Nazwa stanowiska pracy: REFERENT W DZIALE FINASOWO - KSIĘGOWYM

 

Liczba miejsc pracy : 1 etat

Nr ewidencyjny konkursu: KO/KF.1112.02.2018

Miejsce zatrudnienia: Jawor, ul. Strzegomska 7 (siedziba PUP w Jaworze)

Miejsce wykonywania pracy: Dział Finansowo-Księgowy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze, ul. Strzegomska 7

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

-          sporządzanie list płac, list nagród, ekwiwalentów i innych dla pracowników PUP,

-          rozliczanie umów zleceń i o dzieło,

-          prawidłowe i terminowe sporządzanie dokumentów płacowych i ZUS.

-          sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych,

-          prowadzenie analitycznej dokumentacji płacowej dla poszczególnych pracowników,

-          dokonywanie przelewów z tytułu wypłaty wynagrodzeń dla pracowników,

-          prowadzenie ewidencji księgowej budżetu i ZFŚS

-          rozliczanie delegacji służbowych i ryczałtów na używanie własnych samochodów do celów służbowych.

-          sporządzanie dokumentów księgowych, ich dekretowanie i numerowanie oraz dokonywanie przelewów z budżetu i ZFŚS,

-          analiza i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno – rachunkowym,

-          naliczanie składki zdrowotnej za bezrobotnych bez prawa do zasiłku, składanie zapotrzebowania oraz sporządzanie informacji o wykorzystaniu środków przekazanych na opłacenie składek,

-          sprawdzanie prawidłowości kwot wypłaconych świadczeń wykazywanych na zaświadczeniach wystawianych do ZUS ( Rp – 7 ),

-          sporządzanie sprawozdań w zakresie odpowiadającym zajmowanemu stanowisku,

-          uzgadnianie ze stanowiskami merytorycznymi nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy,

-          prowadzenie windykacji nienależnie pobranych świadczeń i współpraca w tym zakresie z działem Ewidencji i Świadczeń,

 

 

Wymagania niezbędne (konieczne):

-          wykształcenie minimum średnie o specjalności ekonomia, finanse i rachunkowość lub jest w trakcie studiów o w/w specjalnościach,

-          staż pracy minimum 6 miesięcy w jednostce samorządu terytorialnego,

-          obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań,

-          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

-          stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

-          nieposzlakowana opinia,

-          niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

-          znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office,

-          znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o pracownikach samorządowych.

-          znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej,

-          posiadane umiejętności: współpracy w zespole, skutecznej komunikacji, samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej.

 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

-          odpowiedzialność za rezultaty pracy i skutki podejmowanych działań,

-          otwartość na problemy innych, koncentracja i podzielność uwagi,

-          odporność na stres, stabilność emocjonalna,

-          zdolność logicznego myślenia,

-          komunikatywność,

-          gotowość do podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i samokształcenie.

 

Warunki pracy:

-          wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

-          rodzaj pracy; umysłowa, wymaga obsługi komputera i urządzeń biurowych, kontakt bezpośredni  i telefoniczny z klientami zewnętrznymi.

-          oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym,

-          konieczność poruszania się po terenie Urzędu, pomieszczenia Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze usytuowane są na parterze, I piętrze oraz II piętrze; w budynku brak windy.

 

Wymagane dokumenty:

-          list motywacyjny,

-          Życiorys zawodowy  /CV/ wraz z aktualną fotografią,

-          kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

-          kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,

-          kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,

-          oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub kserokopię dokumentu poświadczającego posiadane obywatelstwo; dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego,

-          dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego

Liczba wyświetleń: 144
Rejestr zmian
Autor: Tomasz Gaździcki
Opublikował(a): Tomasz Gaździcki (2018-02-16 11:38:00)
Zredagował(a): Tomasz Gaździcki (2018-04-05 13:37:55)